torsdag 8 augusti 2013

japp

dagens pass enligt plan. Körde Flakaberget, två varv runt "berget" och testade en väg som det fanns lite lockande fina stigar från. Tog en stig på chans- superfint, kuperat o bra, lite mycket rötter eftersom jag hade Mille i kopplet - så lätt att snubbla när nån ibland inte vill som jag vill:) Ett härligt pass, lite jobbigt att ha båda hundarna i koppel samtidigt, men det är nyttigt, för dem, och kanske för mitt tålamod.... Kul med ny omgivning, den rundan blir det fler ggr. Fick ihop 11 km. Tog gymmet en sväng efteråt, nu jävlar ska postgravidmagen bort- så less på att se ut som jag är i typ tredje månaden. Mage, bål, fällkniv, planka och mkt sneda mage/midja blir det. NÖJD med dagen! Hundarna också- snarkar i soffan med mig nu.
Kastar om i schemat imorgon, sugen på rullskidor, så det får bli ett lunchpass, sen slutar jag efter lunch och hämtar tjejerna, gött- helg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar